понеділок, 24 вересня 2018 р.

Презентація туристичного потенціалу Іршавщини на XVII Міжнародній туристичній виставці «Тур’євроцентр Закарпаття – 2018»


21-22 вересня, в Ужгороді у культурно-історичному центрі «Совине гніздо» проходила XVII Міжнародна туристична виставка «Тур’євроцентр Закарпаття – 2018». Відкрили цю маштабну подію голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль та Ужгородський міський голова Богдан Андріїв. Долучилися до визначної події дипломати, керівники обласних установ і відомств, органів державної влади та місцевого самоврядування.
Цього року «Тур’євроцентр» встановив своєрідний рекорд із міжнародного представництва учасників. Так, Закарпаття радо вітало одинадцятьох суб’єктів туристичного бізнесу з-за кордону, зокрема, з Угорщини, Словаччини, Чехії, Німеччини.
–Свої родзинки у галузі туризму також презентували 14 регіонів України і всі райони Закарпатської області. Загальна кількість суб’єктів на цьогорічній виставці перевищила показник у 70 учасників. Серед них і понад два десятки туроператорів, керівників закладів розміщення та харчування, господарів сільських садиб і тих, хто надає послуги з організації активного відпочинку, – розповів директор департаменту економічного розвитку та торгівлі Закарпатської ОДА Денис Ман.
– «Тур’євроцентр Закарпаття» – це одна з найбільших регіональних виставок України, яка збирає учасників більшості областей і навіть туристичний бізнес європейських країн, – наголосив під час відкриття заходу Геннадій Москаль. – Цього року обласна адміністрація організовує виставку вже всімнадцяте, створюючи унікальну можливість для туристичного бізнесу поспілкуватися між собою, обговорити тенденції розвитку туристичного ринку, укласти договори про співпрацю. Протягом останніх трьох років туристична локація Карпати, зокрема Закарпаття, є найбільш відвідуваним регіоном і найбажанішим серед туристів. А це значить, що наша програма підтримки туризму працює.
Керівник краю також повідомив, що за підсумками попереднього моніторингу Закарпаття вкотре тримає першість за обсягом внутрішнього туризму в Україні. Погодні умови дозволяють припускати, що літній туристичний сезон в області буде тривалішим, ніж минулого року, а відтак він плавно перетече у зимовий.
Захід охопив чотири тематичні локації, де учасники презентували свої послуги, досягнення, демонстрували промоційні матеріали. Так, велику виставкову залу зайняли іноземні та вітчизняні гості Закарпаття, сусідили із ними райони області. На верхньому майданчику «Совиного гнізда» свою продукцію пропонували закарпатські винороби, бджолярі і пасічники, майстри хендмейду, а на нижньому – представники сільського туризму із автентичною закарпатською кухнею та презентацією потенціалу зеленого туризму краю.
Тур’євроцентр- це бізнес-майданчик, на якому обговорюються найважливіші питання про розвиток туристичної галузі, а також надається можливість представити та просувати  асортимент усіх видів туристичних послуг. 
Представники Іршавського району на чолі з головою Іршавської райдержадміністрації Олександром Горіним та начальником відділу культури і туризму Оленою Ісак гідно презентували туристичний потенціал краю.  Іршавщина похвалилися своїми досягненнями за рік. Зокрема створено відеоролик «Магніти Іршавщини», інтернет-ресурси «Іршавщина туристична» та «Сільські садиби Іршавщини», видано розпорядження про оголошення конкурсу на створення туристичного бренду.  Презентували Іршавщину також  туристично - інформаційна продукція: листівки – «Дерев’яні церкви», буклети – «Сільський зелений туризм», «Родзинки Іршавщини», «Гамора», «Іршавщина запрошує», «Іршавщина це…», «Іршавщина-мандрівка в минуле та сьогодення»,  та багато іншої, роботи народних майстрів Іршавщини:  ткацтво, вишивка, кераміка, розпис по дереву, ковані вироби кузні «Гамора».
  Дивом природи по праву вважається Національний природний парк «Зачарований край», потенціальні можливості у туристичній сфері якого  також презентували.
Участь у насиченій програмі широкої цільової аудиторії дозволяє установити нові та підтримати існуючі ділові контакти та отримати інформацію про нові тенденції розвитку у сфері туризму. Відвідувачі змогли долучитися до важливої події оглянувши промоційно-презентаційні стенди, придбати продукцію місцевих виробників вина, меду та сиру, взяти участь у майстер-класах з приготування традиційного закарпатського продукту баноша. 















Немає коментарів:

Дописати коментар